در مركز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری انجام شد؛

پاسخگویی مستقیم رئیس سازمان انرژی اتمی به مردم

پاسخگویی مستقیم رئیس سازمان انرژی اتمی به مردم به گزارش خبرگزاری نفت و گاز، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با حضور در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری به صورت مستقیم و بی واسطه به سوالات و درخواست های مردم پاسخ داد.


به گزارش خبرگزاری نفت و گاز به نقل از ایسنا، نشست پاسخگویی بی واسطه اعضای هیات دولت به مطالبات مردمی روز 5 بهمن ماه جاری با حضور مهندس محمد اسلامی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و حجت الاسلام والمسلمین احمد صالحی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
اسلامی در مدت پاسخگویی به برخی از مردم و نخبگان علمی و اعضای شرکتهای دانش بنیان، از استقبال سازمان انرژی اتمی ایران از ایده ها و طرح های خلاقانه اطلاع داد.
رئیس سازمان انرژی اتمی بعد از برگزاری نشست پاسخگویی بی واسطه اعضای هیات دولت به مطالبات مردمی اظهار نمود: برگزاری این نشست ها، اقدام پسندیده و خوبی به حساب می آید چونکه مردم می توانند به صورت مستقیم با مسئولان صحبت کرده و مشکلات و مسایل خویش را مطرح کنند.
اسلامی بیان نمود: تماسهای امروز در 3 بخش خلاصه می شود؛ نخست آنکه شامل تماس اشخاصی بود که دارای ایده و طرح فناورانه و پیشنهاداتی در این عرصه هستند و به جهت دنبال کردن سیاست درهای باز و توسعه نوآوری در سازمان، از ایده ها و طرح های خلاقانه این عزیزان استقبال می نماییم چونکه بر این باوریم که میتوان چرخه خلاقیت و نوآوری را با چنین سیاست هایی در سازمان گسترش داد که در نهایت می تواند منجر به شتاب و توسعه فناوری شود.
وی ادامه داد: از پیشنهادات افرادی که امروز و در جریان این نشست تماس گرفتند، استقبال می شود و هم چنین راهنمایی های لازم برای رسیدن به نتیجه، به این افراد عرضه شد.
اسلامی افزود: مقرر شد این افراد طرح های خویش را به صورت مکتوب به سازمان تحویل دهند تا طرح و ایده ها در فرایند ارزیابی قرار گیرند و اگر قابلیت اجرایی داشته باشند، به صورت طبیعی مسیر خویش را طی خواهند کرد.
معاون رئیس جمهور با تکیه بر اینکه در جریان گفت وگوی تلفنی امروز با هموطنان عزیز از چنین طرح هایی استقبال می کنیم؛ اظهار نمود: از این ایده ها به منظور توسعه و شتاب دهی در طرح های دانش بنیان، بهره مند خواهیم شد.
وی ضمن اشاره به نوع دوم تماس هایی که در جریان نشست پاسخگویی بی واسطه اعضای هیات دولت به مطالبات مردمی مطرح شد؛ اظهار داشت: این تماس ها شامل مسایل شخصی افراد و بعضی از کارکنان بود که دستورات لازم برای حل مسایل و مشکلات این افراد صادر شد.
اسلامی در رابطه با نوع سوم تماسهای مردمی در جریان این نشست توضیح داد: این بخش شامل تماس افرادی بود که در ارتباط با سازمان انرژی اتمی با مسایلی مواجه بودند که خوشبختانه در مدت زمانی که این نشست برگزار شد، مسایل چند نفر از این افراد بلافاصله حل و نسبت به پیگیری سایر موارد هم دستورات لازم به منظور رسیدگی صادر شد.
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با تکیه بر اینکه پاسخگویی به مشکلات و مسایل مردم فقط به این نشست ها محدود نمی گردد، اظهار داشت: پاسخگویی به هموطنان به صورت مرتب جزو برنامه های بنده قرار دارد و در طول هفته پاسخگوی درخواست ها، مکاتبات، پیامک ها و پیام های مردمی که در سامانه ارتباطات مردمی ریاست سازمان ثبت می شود؛ هستم. این رویه به صورت دایمی بوده و این گونه نیست که ساعت مشخصی را شامل شود و الان هیچ صف انتظاری برای پاسخگویی به کارکنان و مسئولان وجود ندارد و ملاقات با بنده بعنوان رئیس سازمان به سادگی امکان پذیر است.




منبع:

1401/11/09
13:27:57
5.0 / 5
322
تگهای خبر: ارزیابی , انرژی , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳

خبرگزاری نفت و گاز OilNA
oilna.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خبرگزاری نفت و گاز محفوظ است

خبرگزاری نفت و گاز

اخبار روز حوزه نفت و گاز