وقتی فناوری نیاز به توضیح دارد؛ کلاس آموزشی اوتار ۱۱ گروه بهمن در ایران مال خبرگزاری نفت و گاز: پنجشنبه هفته گذشته، یکی از خاص ترین گردهمایی های خودرویی کشور در مرکز شوروم بی ام اسپیس واقع در مجموعه ایران مال اجرا شد. به گزارش خبرگزاری نفت و گاز به نقل از گروه بهمن، پنجشنبه هفته گذشته، یکی از خاص ترین گردهمایی های خودرویی کشور در مرکز شوروم بی ام اسپیس واقع در مجموعه ایران مال برگزار شد؛ جایی که جمعی از خریداران برند نوظهور اما بسیار پیشرفته AVATR ۱۱، میهمان مراسمی ویژه بودند که با هدف ارتقاء سطح آگاهی و تجربه کاربری آنها نسبت به خودروی خود اجرا شد. این برنامه نه فقط نمایشی از احترام به مشتریان یک خودروی لوکس مدرن بود، بلکه نشان داد که مفهوم مشتری مداری در گروه بهمن، تنها یک شعار تبلیغاتی نیست، بلکه بخشی جدی از استراتژی تعامل با مالکان برندهایی چون AVATR است. خودرو AVATR ۱۱، محصولی متفاوت از ترکیب سه غول صنعتی چین، یعنی چانگان، هواوی و CATL است. این خودرو یک SUV کوپه اسپرت تمام برقی است که نه فقط به علت طراحی بی نظیرش توسط نادر فقیه زاده، بلکه به خاطر فناوری های پیشرفته و قوای محرکه قدرتمندش نیز در کانون توجه قرار گرفته است. گروه بهمن، نماینده رسمی واردات و خدمات بعد از فروش این برند، با برگزاری این کلاس آموزشی و تست درایو، قدمی دیگر در راه ساخت تجربه ای ممتاز برای مالکان AVATR ۱۱ برداشت. کلاس آموزشی با هدف درک عمیق تر از فناوری ماجرا از آنجا شروع شد که بعد از عرضه AVATR ۱۱، خیلی از خریداران با تماس هایی به مرکز ارتباط با مشتریان بی ام اسپیس، سوالاتی گوناگون درباره ی قابلیت های پیچیده و نوین این خودرو داشتند. اوتار ۱۱ برخلاف خیلی از خودرو های برقی متداول، تلفیقی از هوش مصنوعی، ارتباطات یکپارچه دیجیتال و کنترل هوشمند رانندگی را عرضه می کند. این پیچیدگی بااینکه نشانه ای از پیشرفته بودن خودروست، اما برای خیلی از خریداران – به ویژه آنهایی که برای نخستین بار با چنین فناوری هایی مواجه می شوند – گاهی سردرگم کننده بود. به همین دلیل، بی ام اسپیس تصمیم گرفت یک رویداد حضوری آموزشی برگزار کند. در این مراسم، کارشناسان فنی مجرب بصورت بطورکامل تعاملی، تمام امکانات، خاصیت ها و قابلیت های خاص AVATR ۱۱ را برای حاضران تشریح کردند. از نحوه تنظیمات سامانه رانندگی نیمه خودران گرفته تا تعامل با سیستم هوشمند اطلاعات سرگرمی، همه چیز با دقت توضیح داده شد. نکته قابل توجه این بود که این کلاس تنها حالت سخنرانی نداشت، بلکه مالکان می توانستند سوالات خودرا مطرح کنند. تست درایو با هدف رفع چالش های حرکتی قسمتی از این رویداد نیز به تست درایو اختصاص داشت؛ فرصتی که مالکان می توانستند در آن همراه با کارشناسان فنی پشت فرمان بنشینند و اگر در تجربه رانندگی با AVATR ۱۱ با چالشی روبه رو شده بودند، آنرا مطرح و همان جا حل وفصل کنند. بعنوان مثال، یکی از مشتریان با نحوه عملکرد سیستم ترمز بازیاب انرژی آشنا نبود و تصور می کرد عملکرد ترمز گرفتار مشکل شده است. اما بعد از تست رانندگی و توضیحات کارشناس، متوجه شد که این سیستم بطور هوشمندانه ای انرژی جنبشی را به برق مبدل می کند تا به ذخیره سازی انرژی در باتری کمک نماید. چنین تجربه ای نه فقط سبب آرامش خاطر مشتریان شد بلکه درک آنها از تکنولوژی های نوین خودرو افزوده شد. اختصاص کارشناس ویژه در مرکز تماس در امتداد رویکرد حرفه ای به رضایت مشتریان، گروه بهمن مبادرت به ایجاد یک قابلیت نوین در سیستم پشتیبانی خود کرده است: کارشناس اختصاصی AVATR از این پس، زمانی که یکی از مالکان AVATR با مرکز تماس گروه بهمن تماس می گیرد، بدون نیاز به درنوردیدن مراحل طولانی ارتباط، مستقیماً به یک کارشناس فنی که تخصص ویژه در AVATR ۱۱ دارد متصل می شود. این رویکرد، نه فقط پاسخ دهی را سریع تر کرده بلکه حس اهمیت و ارزشمندی بیشتری به مشتری منتقل می کند. چنین خدماتی در کشورهای پیشرفته برای خودرو های خاص مرسوم می باشد و حالا شاهد اجرای آن در ایران نیز هستیم. خدمات بعد از فروش VIP بدون نیاز به نوبت اما این پایان کار نبود؛ بی ام اسپیس اعلام نموده که تمامی مالکان AVATR می توانند در صورت بروز مشکل فنی، بدون نوبت به هر یک از عاملیت های مجاز بی ام کارز مراجعه نموده و از خدمات بعد از فروش بهره مند شوند. این امتیاز ویژه که فقط برای دارندگان این مدل درنظر گرفته شده، بار دیگر تأکیدی بر جایگاه خاص AVATR ۱۱ در بین سبد محصولات گروه بهمن است، چنین مزیتی نه فقط ارزش افزوده ای مهم برای AVATR شمرده می شود، بلکه تمایز جدی نسبت به رقبا به وجود می آورد. طراحی منحصر به فرد به دست یک ایران در طراحی ظاهری AVATR ۱۱، امضای هنرمندانه نادر فقیه زاده – طراح مطرح ایرانی که سابقه درخشانی در بی ام و دارد – بطورکامل مشهود است. خطوط سیال بدنه، فرم خاص چراغ ها، ترکیب تهاجم و آرامش در نمای جلو، و در نهایت تلفیق زیبایی شناسی شرقی و مدرن اروپایی، این خودرو را از هر زاویه ای خاص و متمایز کرده است. استفاده از متریال باکیفیت در کابین و چیدمان مینیمالیستی اما مدرن نیز نشان از کوشش برای ارائه تجربه ای لوکس دارد. قلب تپنده ای الکتریکی با عملکرد خیره کننده AVATR ۱۱ از دو موتور الکتریکی بهره می برد؛ موتور جلو با قدرت حدود ۲۶۲ اسب بخار و گشتاور ۲۸۰ نیوتن متر، و موتور عقب با توان ۳۰۹ اسب بخار و گشتاور ۳۷۰ نیوتن متر. در مجموع، این خودرو ۵۶۹ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور در اختیار دارد، که برای یک کراس اوور الکتریکی عددی خیره کننده شمرده می شود. این خاصیت به خودرو اجازه می دهد تا در کمتر از ۵ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد؛ رقمی که تنها در خودرو های اسپرت سطح بالا دیده می شود. باتری با ظرفیت کم نظیر و پیمایش قابل توجه یکی دیگر از خاصیت های مهم AVATR ۱۱، باتری ۱۱۶ کیلووات ساعتی آنست. این عدد در دنیای خودرو های برقی بسیار قابل توجه است و سبب می شود تا این خودرو بتواند مسافتی تا حدود ۷۰۰ کیلومتر را برمبنای استاندارد CLTC طی نماید. چنین بردی، خیلی از دغدغه های مشتریان نسبت به محدودیت خودرو های برقی در پیمایش را برطرف می کند. البته زمان شارژ کامل با شارژرهای آهسته ممکنست بالاتر از ۱۳ ساعت باشد، اما با بهره گیری از شارژرهای سریع، این زمان بمراتب کاهش پیدا می کند و تجربه ای مدرن از رانندگی بی وقفه را به ارمغان می آورد. فراتر از خودرو، یک تجربه هوشمندانه رویداد هفته گذشته در ایران مال، فقط یک کلاس آموزشی ساده نبود؛ بلکه تلاشی دقیق، حساب شده و مشتری مدارانه از طرف گروه بهمن برای تقویت رابطه میان مشتری و فناوری بود. در دنیایی که خودرو های برقی و هوشمند روزبه روز پیچیده تر می شوند، آگاه سازی و آموزش کاربران اهمیت زیادی دارد و این شرکت با درک این لزوم، توانست قدمی مؤثر در این راه بردارد. خودروAVATR ۱۱ با تأکید بر فناوری روز، طراحی منحصر به فرد، قوای محرکه ای نیرومند و خدماتی ویژه، نمادی از آینده نگری در صنعت خودروست. حال با چنین اقداماتی در حوزه خدمات بعد از فروش، آموزش و پشتیبانی تخصصی، می توان اظهار داشت که تجربه مالکیت AVATR دیگر تنها به سوار شدن بر یک خودروی خاص خلاصه نمی گردد، بلکه سفری هوشمند، لوکس و بی دغدغه را برای مشتریان خود رقم می زند. این همان تعریف واقعی «تجربه ی مشتری» است؛ چیزی که در ایران کمتر دیده ایم و حالا با ورود برندهایی چون AVATR، می توان به آینده ای روشن تر برای صنعت خودروی کشور امیدوار بود. منبع: oilna.ir 1404/05/08 09:22:44 5.0 / 5 36 تگهای خبر: آموزش , استاندارد , انرژی , برق این مطلب را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط افزایش صادرات ایران به اوراسیا 22 درصد برق صنایع سه روز در هفته قطع می شود ممنوعیت واردات برخی پارچه های مبلی نام نویسی ۷۴۰۰ نفر در طرح جایگزینی موتورسیکلت های فرسوده نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۲ بعلاوه ۳