عراقچی: مدیر اینستكس بزودی به تهران می آید، امیدواریم سهم خودرا از ساز و كار مالی بگیریم

عراقچی: مدیر اینستكس بزودی به تهران می آید، امیدواریم سهم خودرا از ساز و كار مالی بگیریم خبرگزاری نفت و گاز: معاون سیاسی وزیر امور خارجه اصرار كرد كه مدیر اینستكس بزودی به تهران خواهد آمد.


به گزارش خبرگزاری نفت و گاز به نقل از ایسنا، به نقل از روزنامه دیلی استار، سیدعباس عراقچی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رئیس هیأت ایرانی در نشست كمیسیون مشترك برجام، روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در وین اظهار نمود كه ایران امیدوار است كه سهم خودرا از ساز و كار مالی اروپا به دست آورد. وی اظهار داشت: امیدوارم كه این اتفاق تا آخر سال جاری شمسی رخ دهد.
عراقچی در ادامه با اشاره به نشست كمیسیون مشترك برجام در وین اظهار نمود كه تمامی طرفین در جلسه بطور قاطع از توافق هسته ای حمایت كرده اند.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه همین طور اظهار داشت كه مدیر اینستكس بزودی برای انجام مذاكراتی نزدیك با همتایان ایرانی از تهران بازدید خواهدنمود.
به گزارش خبرگزاری نفت و گاز به نقل از ایسنا، از روز دوشنبه هفته جاری مذاكرات كارشناسی دوجانبه و چند جانبه بین هیأت های كارشناسی ایران و سایر طرف ها درباب سوژه مقابله با اثرات خروج غیر قانونی آمریكا از برجام و بازگشت تحریم های این كشور و نحوه عملیاتی كردن تعهدات اعضای باقی مانده در برجام در این ارتباط شروع شده است.
همچنین بامداد روز سه شنبه، نشست كارگروه اجرایی كردن لغو تحریم ها (كه برمبنای پیوست چهارم برجام تشكیل شده است) در وین انجام شد.
سیدعباس عراقچی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه بامداد سه شنبه وارد وین شد و ملاقات های دوجانبه ای با همتایان خود همچون هلگا اشمید، معاون رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپایی داشت.



1397/12/17
00:46:33
5.0 / 5
4636
تگهای خبر: تحریم , عملیات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۲

خبرگزاری نفت و گاز OilNA
oilna.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خبرگزاری نفت و گاز محفوظ است

خبرگزاری نفت و گاز

اخبار روز حوزه نفت و گاز