آخرین وضعیت آب و برق در مناطق سیل زده

آخرین وضعیت آب و برق در مناطق سیل زده خبرگزاری نفت و گاز: مدیركل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو اظهار داشت: برمبنای آخرین آمار در استان های لرستان، كرمانشاه و خوزستان شاهد مشكلاتی در حوزه تامین آب و برق هستیم.


میثم جعفرزاده در گفت و گو با ایسنا درباب آخرین وضعیت آب و برق مناطق حادثه دیده اظهار نمود: بیشترین مشكل هم اكنون در استان لرستان وجود دارد، به شكلی كه در بعضی مناطق آبگرفتگی بسیار زیاد است و این مساله سبب قطع ارتباط با برخی مناطق شده است.
اعمال خاموشی در مناطق حادثه دیده
وی اضافه كرد: علاوه بر این به سبب آبگرفتگی زیاد و ایجاد شرایط ایمنی مجبور به قطع برق در مناطق حادثه دیده شده ایم و تا زمانی كه آب فروكش نكند نمی توانیم برق این مناطق را وصل نماییم. در استان خوزستان باز شرایط به همین روال است.
مدیركل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو اضافه كرد: بعضی از روستاهای استان خوزستان تخلیه شده است و برق این مناطق را باز برای ایجاد ایمنی قطع كرده ایم تا مشكلی به وجود نیاید.
وضعیت آب و برق در روستاهای كرمانشاه
جعفرزاده درباب وضعیت آب و برق در روستاها استان كرمانشاه باز اظهار داشت: در بعضی از مناطق با عنایت به وقوع زلزله ۵.۲ ریشتری كدورت آب بالا رفته و بنا بر این آب را با تانكرهای آبرسانی به دست هموطنانمان می رسانیم.
وی همین طور با اشاره به آمادگی تیم های عملیاتی در مناطق حادثه دیده اظهار داشت: هم اكنون تمامی تیم های عملیاتی در مناطق استان های غربی و استان های جنوب غربی در حالت آماده باش قرار دارند.
مدیركل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو اظهار نمود: در مكان هایی كه تأمین آب با مشكل روبه رو شده تانكرهای آبرسانی و آب های بسته بندی را تجهیز كرده ایم و به سبب اینكه پیش بینی های لازم صورت گرفته بود تمهیدات كافی برای این مسئله اندیشیده شد و هم اكنون هیچكدام از استان ها مشكل تأمین آب ندارد و تلاش شده كه با آبرسانی سیار تأمین آب مشتركان صورت گیرد.
جعفرزاده با اشاره به خسارتهای صورت گرفته در تجهیزات آب و برق مناطق حادثه دیده اظهار داشت: تابحال برآورد خسارت صورت نگرفته اما پیش بینی می شود كه خسارات سیل در حوزه آب رسانی و شبكه برق بالا باشد اما تمام تمر كز ما این است كه شرایط را در سریع ترین زمان در حوزه آب و برق پایدار نماییم.



1398/01/13
13:24:00
5.0 / 5
4804
تگهای خبر: برق , عملیات , وزارت نیرو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱

خبرگزاری نفت و گاز OilNA
oilna.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خبرگزاری نفت و گاز محفوظ است

خبرگزاری نفت و گاز

اخبار روز حوزه نفت و گاز