پیام تسلیت صالحی به دنبال درگذشت محمد احمدیان معاون نیروگاهی سازمان انرژی اتمی

پیام تسلیت صالحی به دنبال درگذشت محمد احمدیان معاون نیروگاهی سازمان انرژی اتمی به گزارش خبرگزاری نفت و گاز رئیس سازمان انرژی اتمی در پیامی درگذشت محمد احمدیان معاون نیروگاهی این سازمان را تسلیت گفت.


به گزارش خبرگزاری نفت و گاز به نقل از ایسنا، متن پیام علی اكبر صالحی به شرح زیر است:
السلام علیك یا ابا عبدالله و علی الارواح التی حلّت بفنائك
با نهایت تأسف و تألم در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی و همزمان با برگزاری مراسم سوگواری سرور آزادگان و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خبر رحلت جانسوز روانشاد فرخنده یاد، جناب آقای دكتر محمد احمدیان، معاون سخت كوش و فرهیخته سازمان انرژی اتمی و مدیر عامل شركت تولید و توسعه انرژی اتمی ایران را دریافت كردم.
آن فقید سعید كه در تمام ایام عمر با بركت خویش، عشق عمیق و خالصانه به آستان مقدس دوده عصمت و طهارت (علیهم السلام) خاصه حضرت ابا عبدالله را با محبت بی كران نسبت به ملت بزرگ ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی در هم آمیخته بود، یكی از شخصیت های مبرّز و مدیران عالی رتبه صنعت هسته ای كشور بود كه طی سالیان متمادی، پیشبرد اهداف بلند سازمان انرژی اتمی به ویژه در حوزه نیروگاهی را وجهه همت خویش قرار داد.
برای اینجانب و مدیران، متخصصان و اعضای خانواده بزرگ صنعت هسته ای پذیرش این واقعیت تلخ و روح گزا بسیار دشوار است كه برای همیشه از دیدن سیمای متین و چهره محجوب آن مدیر مهربان و با اخلاق محروم بمانیم و حركت در این راه پرافتخار را بدون همراهی همدلانه آن برادر گرانقدر ادامه دهیم.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به همه دوستان، دلبستگان و ارادتمندان آن استاد فرزانه، به ویژه خانواده معزز و مكرم احمدیان و همسر بزرگوار ایشان، از درگاه حضرت احدیت مسألت می نمایم تا به حرمت این ایام و به پاس خدمات ماندگار آن فقید سعید به میهن عزیز اسلامی، ایشان را مشمول رحمت واسعه خویش قرار داده و این كارگزار صدیق نظام اسلامی را جلیس و همنشین ابرار و نیكان و مقربان بارگاه خویش قرار دهد. بمنه و كرمه
آن چه در مدت هجر تو كشیدم، هیهات
در یكی نامه محال است كه تحریر كنم



1398/07/30
10:34:37
5.0 / 5
4382
تگهای خبر: انرژی , تولید , خدمات , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۴

خبرگزاری نفت و گاز OilNA
oilna.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خبرگزاری نفت و گاز محفوظ است

خبرگزاری نفت و گاز

اخبار روز حوزه نفت و گاز