تخلفات کیفی کالاها را به سامانه مردم دار گزارش دهید به گزارش خبرگزاری نفت و گاز، سازمان ملی استاندارد ایران اعلام نمود: شهروندان می توانند با رفتن به سامانه مردم دار گزارش در ارتباط با تخلفات کیفی در حوزه کالا، خدمات و نهادهای ارزیابی انطباق را اطلاع دهند. به گزارش خبرگزاری نفت و گاز به نقل از مهر، بنا بر اعلام سازمان ملی استاندارد، سامانه مردم دار بستر الکترونیکی رسیدگی به گزارش ها، درخواست ها و نظرات شهروندان برای دادخواهی مردم در کیفی گرایی محصولات و خدمات است. شهروندان می توانند گزارش در ارتباط با تخلفات در حوزه کالا، خودرو، خدمات (آسانسور، تجهیزات تفریحی و جایگاه سوخت)، نهادهای ارزیابی انطباق و همینطور انتقادات و پیشنهادات خویش را به صورت غیرحضوری به اطلاع متولیان امر برسانند و ارتقای کیفیت زندگی خویش را مطالبه کنند. درگاه الکترونیکی مردم دار به نشانی https: //1517.inso.gov.ir این امکان را برای شهروندان فراهم نموده تا نظرات، پیشنهادات و انتقادات خویش را با الصاق عکس، ویدئو یا صدا در حوزه های مختلف از راه شماره تماس ۱۵۱۷ یا شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ثبت و پیگیری کنند. منبع: oilna.ir 1402/09/11 10:40:22 5.0 / 5 488 تگهای خبر: ارزیابی , استاندارد , جایگاه سوخت , خدمات این مطلب را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط چگونه LMS موفقیت یادگیری ترکیبی را تضمین می کند؟ کیفیت فروشی نیست اما تندیس هایش را می فروشند! تمرکز سازمان مدیریت صنعتی بر توسعه بنگاه های کوچک و متوسط رشد 2 برابری تجارت الکترونیک ایران تا پایان 1404 نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۲ بعلاوه ۳