تخلفات کیفی کالاها را به سامانه مردم دار گزارش دهید

تخلفات کیفی کالاها را به سامانه مردم دار گزارش دهید به گزارش خبرگزاری نفت و گاز، سازمان ملی استاندارد ایران اعلام نمود: شهروندان می توانند با رفتن به سامانه مردم دار گزارش در ارتباط با تخلفات کیفی در حوزه کالا، خدمات و نهادهای ارزیابی انطباق را اطلاع دهند.



به گزارش خبرگزاری نفت و گاز به نقل از مهر، بنا بر اعلام سازمان ملی استاندارد، سامانه مردم دار بستر الکترونیکی رسیدگی به گزارش ها، درخواست ها و نظرات شهروندان برای دادخواهی مردم در کیفی گرایی محصولات و خدمات است.
شهروندان می توانند گزارش در ارتباط با تخلفات در حوزه کالا، خودرو، خدمات (آسانسور، تجهیزات تفریحی و جایگاه سوخت)، نهادهای ارزیابی انطباق و همینطور انتقادات و پیشنهادات خویش را به صورت غیرحضوری به اطلاع متولیان امر برسانند و ارتقای کیفیت زندگی خویش را مطالبه کنند.
درگاه الکترونیکی مردم دار به نشانی https: //1517.inso.gov.ir این امکان را برای شهروندان فراهم نموده تا نظرات، پیشنهادات و انتقادات خویش را با الصاق عکس، ویدئو یا صدا در حوزه های مختلف از راه شماره تماس ۱۵۱۷ یا شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ثبت و پیگیری کنند.


منبع:

1402/09/11
10:40:22
5.0 / 5
217
تگهای خبر: ارزیابی , استاندارد , جایگاه سوخت , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۵

خبرگزاری نفت و گاز OilNA
oilna.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خبرگزاری نفت و گاز محفوظ است

خبرگزاری نفت و گاز

اخبار روز حوزه نفت و گاز