نباتی نژاد:

به دنبال تقویت هم افزایی، یکپارچگی و هم صدایی هستیم

به دنبال تقویت هم افزایی، یکپارچگی و هم صدایی هستیم به گزارش خبرگزاری نفت و گاز، مدیر ارتباطات گروه فولاد مبارکه ضمن اعلام آغاز فصلی جدید از کارها در مدیریت ارتباطات گروه فولاد مبارکه اظهار داشت: بدنبال تقویت هم افزایی، یکپارچگی و هم صدایی هستیم.



به گزارش خبرگزاری نفت و گاز به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه، هادی نباتی نژاد، مدیر ارتباطات و برند سازمانی گروه فولاد مبارکه، در نشست تبادل نظر مدیران روابط عمومی شرکت های گروه فولاد مبارکه در گفتگو با خبرنگار فولاد اظهار داشت: در دنیای امروز ارتباطات ناگزیر به استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی، تحول دیجیتال و هوش مصنوعی هستیم و باید از روابط عمومی سنتی فاصله بگیریم؛ مدیریت ارتباطات گروه فولاد مبارکه امروز از سه محصول «سامانه رصد»، «سند یکپارچه» و «داشبورد جامع» رونمایی نمود، محصولاتی که حاصل چندین ماه کار مطالعاتی است.
وی اضافه کرد: بی شک رسانه و ارتباطات بازوی تولید به حساب می آیند و خوشبختانه این مهم در گروه فولاد مبارکه محقق شده است؛ امروز فصل جدیدی از همکاری ها و فعالیتهای مدیریت ارتباطات گروه فولاد مبارکه شروع شده و در همین جهت بدنبال تقویت هم افزایی، یکپارچگی و هم صدایی در روابط عمومی شرکت های گروه فولاد مبارکه هستیم.
از دیگر سو این نکته قابل توجهی است که تحول در عرصه ارتباطات نیازمند ایجاد احساس اضطرار برای برداشتن قدمهای خلاقانه است. نمایشگاه ها و پاویون های تخصصی با مشارکت شرکت های زیرمجموعه گروه فولاد مبارکه تجربه های ارزشمندی به ارمغان آورده که باید تقویت شوند.
مدیر ارتباطات گروه فولاد مبارکه اشاره کرد: یکی از اقدامات مهمی که روابط عمومی شرکت های گروه فولاد مبارکه باید در دستور کار خود قرار دهند، برنامه ریزی برای برگزاری بازدیدهای فناورانه است که شامل بازدیدهای مشترک بین فولاد مبارکه و مجموعه های نوآوری، تحول دیجیتال و سایر شرکت هاست و هدف آن نمایش ظرفیت ها و قابلیتهای گروه فولاد مبارکه است. این بازدیدها به انتقال فناوری، تحول دیجیتال و همکاریهای مشترک کمک کرده، به تقویت تصویر و شناخت بهتر از ظرفیتهای گروه فولاد مبارکه یاری می رساند.
وی اظهار داشت: اطلاع رسانی گسترده و مؤثر از دستاوردهای گروه فولاد مبارکه در امتداد ایجاد تصویری یکپارچه، منسجم و قدرتمند در راه تحول و توسعه سازمانی نقش مؤثری دارد؛ ما بدنبال هم صدایی و هم افزایی بیشتر در روابط عمومی شرکت های گروه فولاد مبارکه هستیم که با بهره بردن از ظرفیتهای دیجیتال، رسانه ها و فعالیتهای اطلاع رسانی، این اقدامات به گروه فولاد مبارکه کمک می نماید تا در حوزه های داخلی و بین المللی جایگاه خویش را تقویت کند. روابط عمومی شرکت های گروه فولاد مبارکه باید ارتباطات مؤثری با یکدیگر داشته باشند که این امر نیازمند برگزاری جلسات منظم و هماهنگی های نزدیک با همدیگر است.


منبع:

1404/06/15
10:13:23
5.0 / 5
22
تگهای خبر: تولید , فناوری , محصولات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۴

پربیننده ترین ها

پربحث ترین ها

جدیدترین ها

خبرگزاری نفت و گاز OilNA
oilna.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خبرگزاری نفت و گاز محفوظ است

خبرگزاری نفت و گاز

اخبار روز حوزه نفت و گاز
اویلنا، جایی که خبر به تحلیل تبدیل می شود. آگاهی از انرژی، کلید موفقیت.