رایزنی جوزپ بورل و هایكو ماس درباره برجام

رایزنی جوزپ بورل و هایكو ماس درباره برجام به گزارش خبرگزاری نفت و گاز مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اظهار داشت كه در دیدار با وزیر امورخارجه آلمان درباره برجام رایزنی كرده است.


به گزارش خبرگزاری نفت و گاز به نقل از ایسنا، جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز (دوشنبه) با انتشار پیامی در حساب كاربری خود در توئیتر اعلام نمود كه با هایكو ماس وزیر امورخارجه آلمان در برلین دیدار كرده است.
او همینطور خاطرنشان كرد كه دو طرف در این دیدار درباره مسائل بین المللی، وضعیت لیبی، برنامه جامع اقدام مشترك (برجام) و موضوعات دیگر به بحث و گفتگو پرداخته اند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز جمعه هم با انتشار اطلاعیه ای از تمدید بازه زمانی مكانیسم حل اختلافات در برجام اطلاع داد.
بورل در اینباره اظهار داشت: به علت پیچیدگی مسائل موجود، بر سر اینكه به فرصت بیشتری نیاز است، به توافق رسیده ایم. ازاین رو این بازه زمانی را تمدید می نماییم.
ایشان در ادامه اعلام نمود كه نشست كمیسیون مشترك برجام در ماه فوریه (ماه آینده میلادی) برگزار می شود.
كشورهای اروپایی طرف برجام، یعنی انگلیس، فرانسه و آلمان اخیرا اعلام نمودند كه مكانیسم حل اختلافات در برجام را فعال كرده اند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بعد از اعلام این خبر تصریح كرد كه این مكانیسم مسیری برای رفع مسائل پیرامون اجرای برجام است و منجر به بازگشت تحریم ها ضد ایران نخواهد شد.



1398/11/11
00:33:51
5.0 / 5
4349
تگهای خبر: تحریم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵

خبرگزاری نفت و گاز OilNA
oilna.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خبرگزاری نفت و گاز محفوظ است

خبرگزاری نفت و گاز

اخبار روز حوزه نفت و گاز