ظریف در دیدار با گروسی:

خواهان ادامه همكاری با آژانس مطابق مقررات بین المللی هستیم

خواهان ادامه همكاری با آژانس مطابق مقررات بین المللی هستیم خبرگزاری نفت و گاز: در دیدار محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه با رافائل گروسی مدیركل آژانس بین المللی انرژی اتمی، همكاریهای جمهوری اسلامی ایران و آژانس بین المللی اتمی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.


به گزارش خبرگزاری نفت و گاز به نقل از ایسنا وزیر امور خارجه در این دیدار تاکید کرد همکاریهای ایران و آژانس همیشه بر اساس تعهدات بین المللی و در قالب فنی و حرفه ای بوده است.

ظریف اضافه کرد: همانطور که آژانس نیز بارها تایید کرده است بیشترین همکاری ها در حوزه پادمانی بین ایران و آژانس وجود دارد و این مسیر میتواند در همین چارچوب ادامه پیدا کند.

وزیر امور خارجه کشورمان ابراز امیدواری کرد با حل اختلافات موجود برمبنای اعتماد متقابل، همکاریهای دو طرف در قالب مقررات پادمانی و بر اساس حسن نیت ادامه یابد.

در این دیدار گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی هم تاکید کرد که آژانس وظایف خودرا برمبنای اصول بیطرفی و حرفه ای گری و همین طور در قالب صرف ملاحظات فنی انجام می دهد.

وی افزود همکاریهای بین ایران و آژانس در گذشته به نفع دو طرف بوده و با غلبه بر برخی مشکلات، می توان این همکاری ها را ادامه داد.






منبع:

1399/06/05
13:30:42
5.0 / 5
1694
تگهای خبر: انرژی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۲

خبرگزاری نفت و گاز OilNA
oilna.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خبرگزاری نفت و گاز محفوظ است

خبرگزاری نفت و گاز

اخبار روز حوزه نفت و گاز